6 Σούπερ tips για να γλιτώσετε το ανεπιθύμητο κρυολόγημα του χειμώνα

Αν σκεφτείτε τις φορές που μπήκατε στο μετρό ή στο λεωφορείο το τελευταίο διάστημα, σίγουρα θα σας έρθει στο μυαλό η εικόνα κάποιου να βήχει ή να φτερνίζεται κοντά σας.

Το ότι ο Νοέμβριος είναι ο πιο επικίνδυνος μήνας για να αρπάξει κανείς κρύωμα, επιβεβαιώνεται πλέον και από μια πρόσφατη έρευνα του πανεπιστημίου του Yale.

Ποιος είναι ο λόγος λοιπόν που κρυώνουμε συχνότερα το χειμώνα; Το συνηθισμένο κρυολόγημα προκαλείται από ιούς, ωστόσο και οι συνθήκες περιβάλλοντος μπορεί να ευθύνονται για το μπούκωμα που μπορεί να μας ταλαιπωρεί, καθώς το χειμώνα βρισκόμαστε συχνότερα σε κλειστούς χώρους και έτσι δεν εισπνέουμε καθαρό αέρα.

Για να…τη γλιτώσετε φέτος το χειμώνα από το ενοχλητικό μπούκωμα και τον ξερό βήχα σας αποκαλύπτουμε τα 6 σουπερ tips που πρέπει να ακολουθήσετε:

  1. Αποφύγετε -όσο μπορείτε- να βρίσκεστε σε κλειστούς χώρους με πολύ κόσμο
  2. Πλύνετε τα χέρια σας μέσα στη μέρα αρκετές φορές με άφθονο σαπούνι και ζεστό νερό- το ζεστό νερό είναι εχθρός των μικροβίων της γρίπης και του κρυολογήματος 
  3. Συμπεριλάβετε στη διατροφή σας τις εποχιακές τροφές- προτιμήστε ζεστές σούπες με λαχανικά της εποχής
  4. Κοιμηθείτε σωστά- Αντί να δείτε μια σειρά στην τηλεόραση πριν πέσετε για ύπνο, προτιμήστε ένα ζεστό μπάνιο που σίγουρα θα έχει καλύτερα αποτελέσματα και στον ύπνο και ενάντια στο κρυολόγημα
  5. Διατηρήστε τη βιταμίνη D σε υψηλά επίπεδα- Τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα βιταμίνης D είναι ο τόνος, τα αυγά, ο σολομός, το τυρί
  6. Ανοίξτε τα παράθυρα στο σπίτι ή στη δουλειά σας για να αερίσετε το χώρο. Ιδανικά ακολουθήστε αυτή την τακτική όταν δεν βρίσκεστε στο δωμάτιο που αερίζετε.